2012. augusztus 7., kedd

Verseny eredmény és információk


Szeretném megköszönni mindenkinek, aki szavazott rám! Főként nektek köszönhetem, hogy megnyertem az első versenyt, amire jelentkeztem! Nagyon hálás vagyok. :)

Ezt az oklevelet kaptam :)

Nos, a másik amiért most írok, hogy elindult egy újabb verseny, amin indultam. (Ezen kívül még kettő van.) Ugyan úgy kell szavazni, ahogyan az előzőnél is. Szóval, szeretnék mindenkit megkérni, hogy újra szavazzon a blogomra. Itt megtehetitek [katt].
A fejezet 80 - 90% már készen van, így van arra esély, hogy még a napokban felkerüljön. Sajnos, tegnap elég fáradt voltam, így nem írtam semmit sem hozzá, de kigondoltam, hogyan is legyen ez a rész. Igyekszem most le is írni, amit kitaláltam.

1 megjegyzés:

  1. Szia
    Van egy meglepetésem számodra
    Remélem megcsinálod:)
    http://theshiningmoonslove.blogspot.hu/

    VálaszTörlés