2012. augusztus 30., csütörtök

I'm sorry!

Nagyon sajnálom, de ez nekem így nem fog tovább menni!
Nem gondoltam, hogy ide fogok jutni, de sajnos, bekövetkezett. Be fogom zárni a blogot. Magyarázatként csak annyit tudok mondani, hogy lassan kezdődik a suli, és ahogyan láthattátok egyre nagyobb időközökkel hoztam a fejezeteket. Ráadásul az írással sem haladok úgy, ahogyan szeretnék, ezért döntöttem így.
Viszont azt megígérem, hogyha befejezem a történetet, akkor vissza fogok térni és fel fogom tölteni az összes fejezetet.Mondhatni szünetet tartok, csak azt nem tudom, hogy mikor fogok visszatérni. Az is benne van a pakliba, hogy az egészet át dolgozom, mert az utóbbi fejezetekkel nagyon nem vagyok megelégedve...
Sajnálom, de ezt már eldöntöttem!

1 megjegyzés:

  1. szia :) tudod mar hogy mikor teszed fel a a reszeket ? En nagyon varom mar :) eszmeletlen jol irsz :)

    VálaszTörlés