2012. augusztus 21., kedd

Hírek


Sajnálom, hogy így eltűntem, de ez az újabb hét angol leszívta minden energiám. Se erőm, se kedvem nem volt írni... ráadásul, amit eddig megírtam a fejezethez, ki is dobtam a kukába, mert egyáltalán nem tetszett. Szóval előröl fogom kezdeni az egészet. Még ma!
Újabb díjakat kaptam, amiknek nem fogok egy újabb bejegyzés csinálni. Nagyon szépen köszönöm őket! Lehet, hogy majd az előző bejegyzéshez fogom őket írni.
A második forduló a fejléc versenyben már le is zajlott. Túl sok versenyre jelentkeztem egyszerre és már nekem sem volt kedvem benneteket megkérni, hogy szavazzatok rám... ráadásul a fejléccel sem vagyok már utólag megelégedve, így valószínűleg a második helyezésről lecsúsztam, ahol eddig álltam, de nem baj.

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Vár egy kis meglepetés a blogomon, nézz be! ♥
    http://my-life-began-that-day-by-sunshine.blogspot.hu/
    xxx,
    Sunshine

    VálaszTörlés