2012. augusztus 11., szombat

Díjak


Álmomban sem gondoltam, hogy ilyen rövid idő alatt, ilyen "sikeres" lesz a blog! Már 4 díjat kaptam, pedig én egyre sem számítottam, hiszen alig pár hete annak, hogy elkezdtem írni. Így nagyon örülök ezeknek! :)
Tehát akkor a díj, amit több embertől is megkaptam...

Szabályok

  1. Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról.
  2. A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell.
  3. 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek.
  4. 11 embert meg kell jelölni és linkelni.
  5. Nincs visszaadás/visszajelölés. 

Akiktől a díjat kaptam

  1. *ErEr*
  2. Zsuzsi
  3. ••Macy Claudia Morrow♥•• 
  4. Holdvirág 

11 dolog rólam

  1. Hiába írok részben 1D-s történetet, nem rajongok értük. Sőt, nem egyszer elkapcsoltam, amikor az ők klipjük kezdődött el.
  2. Conorért nagyon odavagyok. Már az albuma is megvan, és egyszerűen imádom!
  3. Hirtelen felindulásból kezdtem neki a történetnek, ezért egy kicsit nehéz a fejezetek írása, főleg, hogy mindig kigondolok valami pluszt még az egészhez.
  4. Írás közben mindig zenét hallgatok, de ezek egyáltalán nem azok, amiket végül a fejezetekhez ajánlok.
  5. Imádok olvasni. Mostani fő kedvencem Nalini Singh Angyali vadász sorozata. Nagyon rá vagyok kattanva az angyalokra és Raphael, hát... inkább olvassa el mindenki!
  6. Szokásom elbambulni és gondolkodni. Általában ilyenkor mindig valamelyik történetemen gondolkodom. Többet is írok, de csak ez található meg interneten.
  7. Imádok utazni, és több helyre is el juthattam volna, de az utolsó pillanatban mindig történt valami, ami miatt itthon maradtam...
  8. Nagyon szeretek fejléceket, designokat gyártani. Ha ideges vagyok, mindig megnyugszom tőle.
  9. Mostanában sokat gondolkodom azon, hogy egy újabb történetet kezdek el írni és talán idővel, majd fel is teszem.
  10. Nagy vágyam, hogy majd külföldön éljek. Mondjuk Spanyolországban vagy Angliában. És ahogyan korábban már írtam, rengeteget akarok utazni és sok mindenhová szeretnék eljutni! És idővel szeretnék megtanulni spanyolul.
  11.  Imádom a tetoválásokat. Egy nap majd szeretnék, de csak olyat, aminek van számomra jelentősége, jelentése.

*ErEr* kérdései

  1. Vannak bizonyos elvárásaid egy könyvben? Ha, igen, akkor mik? Mindenképp keltse fel az érdeklődésemet, de az is igaz, hogy olyat meg se vennék, ami nem tetszik. Semmiképp se legyen túl csöpögős, és legyen benne valami váratlan fordulat, amire nem számít az olvasó.
  2. Mi az, amit szeretsz az írásban? Engem kikapcsol, és erre szükségem van. Már a részemmé vált, így nem is tudom elképzelni a napjaimat írás nélkül. A legjobb benne, hogy világokat tudok felépíteni és lerombolni akár pár szóval, vagy mondattal.
  3. Mióta írsz? Pontosan nem tudom... 2008. szeptemberében kezdtem el egy történetet, de már előtte i írtam. Ha úgy vesszük, akkor lassan már 4 éve.
  4. Szeretnél egyszer majd kiadni egy könyvet? Szerintem minden történet író nagy álma ez. Sokat gondolkodtam már rajta, és természetesen szeretném egyszer a kezemben tartani a saját könyvem.
  5. Kedvenc filmed, amit könyvben is kiadtak? Ilyen még nincs, és sajnos nem hiszem, hogy az angyalos könyvből lesz film, pedig azért valószínűleg nagyon oda lennék.
  6. Kedvenc karaktered - melyik könyvből? Nalini Singh - Angyali vadász sorozatából Raphael. A tipikus rossz fiú a szereplő gárdából... és az a mondás nagyon igaz, hogy a jó lányok szeretik a rossz fiúkat. Imádom a karakterét, hűvös, de mégis szerelmes Elenába, akiért az életét is adná, pedig az ő kapcsolatuk nem az a tipikus love story. Tényleg ajánlom mindenkinek, hogy olvassa el!
  7. Az íráson kívüli hobbijaid? Olvasás, zene hallgatás és ha sikerülne, akkor az utazás. Tervezem, hogy elkezdek fotózni, mivel ez is nagyon érdekel.
  8. Mi adott löketet ahhoz, hogy írni kezdj? A kezdetek kezdetén animes történeteket olvastam, egyre többet és többet, és akkor gondolkodtam el azon, hogy én is szeretnék egyet írni. Nem fejeztem be, de azóta már rengeteg mindent elkezdtem írni és ezek közül van, amit már be is fejeztem.
  9. Milyen könyveket olvasol legszívesebben? Főként fantasy témájúakat, de szívesen olvasok mást is. A lényeg az, hogy megfogjon benne valami és felkeltse az érdeklődésemet az olvasáshoz.
  10. Ki a kedvenc íród? Nalini Singh.
  11. Szívesen találkoznál vele? (ha nem lenne nyelvi korlát) Nagyon szívesen találkoznék vele!

 Zsuzsi kérdései

  1. Ha választhatnál, milyen állat lennél? Egyértelműen egy nagytestű ragadozó. Mondjuk tigris, párduc vagy leopárd.
  2. Ha lenne 3 kívánságod, mik lennének azok? Az első az, hogy sikerül jön elvégeznem a sulit és sikeres legyek majd a szakmámban. A második, hogy legyen egy boldog családom, na meg persze egy szerető pasi. A harmadik pedig talán az, hogy sikerül jön kiköltöznöm valahová. Még ha nem örökre, de egy időre mindenképp.
  3. A mesékkel hogy állsz? Disney mániás vagyok (most is egy Micimackós póló van rajtam :P). Ezekkel a modern, 3D-s mesékkel nem állok jól, szeretem a régieket. Persze azért, ha tetszik, akkor az újabbakat is megnézem, de ha választani kell, akkor az igazi Disney meséket választom.
  4. Vámpír vagy vérfarkas, vagy egyik sem? Ha a kettő közül kell választani, akkor vámpír. Az angyal mániám előtt rengeteg vámpíros könyvet olvastam és értük is nagyon oda voltam/vagyok. Tervezek is egy ilyen történetet, de ez nem ide tartozik... viszont ha angyal vs. vámpír a kérdés, akkor egy értelmű, hogy angyal. Csak gondoljatok bele, hatalmas, csodás szárnyak és egy jóképű férfi vagy egy szintén jóképű férfi, de hatalmas szemfogakkal. Nekem a repülés miatt inkább a szárnyak.
  5. Ha van telefonod, mi a csengőhangod? Stílszerűen Conor Maynard - Vegas girl! És van, akinek megtetszett és át kellett küldenem ezt a számát. Egyszerűen imádom, bár sanszos, hogy leváltom az Animal-re.
  6. Mit csináltál a nyár nagy részében? Nyár elején gyakorlatom volt, most meg angolozom. Ezek nagyon lefoglalják a napjaimat, szóval nem volt sok szabadidőm. Ami meg van, azt igyekszem hasznosan eltölteni, bár ez tényleg nagyon kevés.
  7. Melyik a kedvenc magyar városod? Hát azt hiszem, most sokan nagyon csúnyán fognak rám nézni, de nekem nincs. Tényleg nagyon elvágyódom, és nagyon szeretnék máshol élni, nem Magyarországon. És most nem azért mondom ezt, mert nehéz munkát találni meg ilyenek, világéletemben el szerettem volna menni az országból, nagyon elvágyódok.
  8. Mi lenne az a 3 dolog, amit magaddal vinnél egy lakatlan szigetre? A telefonom, de nem azért, hogy bárkivel tartsam a kapcsolatot, hanem a zenéim és az olvasmányaim miatt. A kis párnámat, imádok aludni. Meg egy doboz gyufát, mert a tűz fontos.
  9. Ha nem írhatnál, milyen érzés kerítene a hatalma alá? Nagyon magam alatt lennék, és azon kattognék, hogyan tudnék érni. Valamit biztos kitalálnék, hogy valahogyan sikerüljön írnom.
  10. Mi inspirál az írásban? Ezen még sosem gondolkodtam el, én csak írok. Korábban már említettem, hogy nem csak ez az egy történetem van, rengetegszer előfordul, hogy magamnak írok, de akkor is csinálom, mert szeretek írni.
  11. Mennyre érzed magad hülyének? Sokszor túlságosan is hülyének tartom magam. Negatív és pesszimista vagyok, na meg kishitű...

 ••Macy Claudia Morrow♥••

  1. Ki a kedvenc karaktered a saját történetedben, és miért? Sosincs kedvenc karakterem, mert akkor jön a kérdés, hogy miért nem a másik? Mi a baj vele? Szóval nekem mindegyik karakterem ugyanolyan kedves, mint a másik, nincs különbség köztük.
  2. Ha lenne egy különleges képességed, mi lenne az? Egyet nem tudnék mondani, mert több is lenne... talán az, hogy bele tudjak nézni az emberek fejébe és tudjam mire gondolnak, de csak akkor, amikor én akarom, mert nem szeretnék megörülni a rengeteg gondolattól.
  3. Ki a kedvenc íród/írónőd, és melyik műve fogott meg leginkább? Ahogyan már korábban írtam Nalini Singh - Angyali vadász sorozata. Nem tudnék a négyből kiemelni egyet sem, mindet szeretem.
  4. Ha egy napra össze lennél zárva a történeted főszereplőivel, mit csinálnátok? Ez egy nagyon jó kérdés. Valószínűleg egy jó ideig csak csendben figyelnék és mosolyognék, mivel nem hinném el, hogy ott van velem. Aztán valószínűleg beszélgetnék vele, semmi extra.
  5. Milyen könyvet olvastál legutoljára, és mi a véleményed arról a könyvről? Az ördög csókját olvastam/olvasom. Többet vártam a könyvtől, annyira nem tetszik, de végig fogom olvasni.
  6. Milyen dalok segítenek az írásba? A hangulatomtól függ. Minden hallgató vagyok, csak az a lényeg, hogy én szeressem és segítsen az elképzelésben.
  7. Van-e kedvenc blogíród és ha igen, ki Ő? Sok mindenkitől olvasok, de ahogyan a karaktereknél, itt sem akarok kiemelni senkit sem.
  8. Mi a kedvenc tantárgyad, ha van ilyen? Gimiben nagyon szerettem a történelmet. Valami oknál fogva nagyon érdekel a régmúlt eseményei, így szeretem az ilyen témájú filmeket, sorozatokat és könyveket. Az utazási mániám miatt néha arra is gondoltam, hogy szívesen lennék régész, aki körbe járja a földet és felfedezheti egy elmúlt század történetét. Végül egészen más irányba jelentkeztem, ez pedig megmaradt egy szép álomnak.
  9. A történeted híres főszereplőjének egyetlen rossz/jó tulajdonságát eltudod mondani? Conor videónaplóit nézve mindig jókat nevetek, olyan hülye bennük. Szóval nagyon vicces és jó fej srác lehet. Rosszat nem tudnék mondani, de biztos van neki.
  10. Ha a kedvenc hírességeddel lehetnél egy napot, ki lenne az? A kedvenc focistám lenne az. Imádom a labdarúgást!
  11. Van-e valami hobbid az íráson kívül? Imádok zenét hallgatni és olvasni, és szeretnék elkezdeni fotózni. Régebben kosárlabdáztam, na meg fociztam.

 Holdvirág kérdései

  1. Ki, vagy mi inspirál téged? Ehhez nagyon el kellene gondolkodnom, és biztos nem tudnék pár perc alatt valami választ kiötleni.
  2. Van példaképed? Nincs.
  3. Mi a kedvenc könyved? Nalini Singh - Angyali vadász sorozat.
  4. Ki a kedvenc szereplőd belőle és miért? Raphael. Ő A pasi!
  5. Mit szeretsz magadban? Nem akarok senkit sem ezzel untatni. Legyen annyi elég, hogy túlságosan önkritikus vagyok...
  6. Mi a kedvenc évszakod? Egyértelműen a tél. Szeretem nézni, ahogyan hullik a hó, és a hideget is szeretem. Ezeket a kánikulákat nagyon nem bírom.
  7. Legrosszabb film, amit valaha láttál? Drive... pocsék egy film, hiába kapott jó kritikát. Negyedóra után már bántam, hogy erre ültem be a moziban.
  8. Melyik országba látogatnál el szívesen? Spanyolország. És mennék tovább Angliába, Franciaországba, majd az Államokba és végül egy szigetre, ahol csak pihennék és pihennék.
  9. Tulajdonságok amit utálsz magadban és meg szeretnél változtatni? Erre se szeretnék válaszolni...
  10. Egy emlékezetes pillanat az életedből. Legyen az rossz, vagy jó? Így hirtelen az, hogy sikerült az érettségi és felvettek oda, ahová akartam.
  11. Jelenleg kedvelt zenei előadó? Egyértelműen Conor Maynard.
Nos, mivel már így is elég hosszú lesz ez a bejegyzés, én nem írom meg azt a 11 kérdés és a tovább küldés sem lesz meg. Ennek főként az az oka, hogy nem tudnék összeírni 11 blogírót, illetve már mindenki megkapta ezt a díjat...

Nagyon szépen köszönöm nektek ezeket a díjakat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése